W aspekcie kreowania doskonałego wizerunku firmy oraz tworzeniu doskonałych wyników finansowych umiejętność efektywnych negocjacji jest bezwzględna. W tworzeniu doskonałej relacji pomiędzy firmą a klientem, nienaganna etykieta biznesowa oraz efektywne umiejętności negocjacyjne są kluczem do sukcesu. Bycie świetnym negocjatorem to umiejętność otwarcia się na potrzeby klienta oraz zrozumienia jego intencji i odpowiednie wykorzystanie tej wiedzy.
Szkolenia obejmuje:
- Pierwsze wrażenie jako bezwzględny czynnik w procesie negocjacji.
- Czym jest pierwsze wrażenie?
- Dlaczego pierwszy kontakt z klientem jest bezwzględnie ważny w tworzeniu silnych i dobrych relacji z klientem?
- Mowa ciała
- Dlaczego mowa ciała jest silnym i efektywnym narzędziem w negocjacjach?
- Jak tworzyć wizerunek silnego i godnego zaufania doradcy w kontaktach z klientem lub przyjaciółmi?
- Czy mogę być efektywnym negocjatorem?
- Analiza czynników stojących na przeszkodzie w tworzeniu doskonałego wizerunku doradcy oraz negocjatora.
- Czy każdy może być doskonałym oraz efektywnym negocjatorem?
- Techniki oraz strategie sprzedażowe.
- Etyka zawodowa, czym jest i dlaczego nie można o niej zapomnieć?
- Wpływ użycia nieodpowiednich technik sprzedażowych na postrzeganie firmy przez klienta.
- Techniki oraz strategie sprzedażowe jako silne oraz bardzo niebezpieczne narzędzie biznesowe w kontaktach z klientem.
- Analiza najefektywniejszych technik oraz strategii sprzedażowych, które są zgodne z kulturą oraz wizją firmy.
Program szkolenia:
– Od czego zależy silna pozycja w negocjacjach?
– Błędy negocjacyjne.
– Strategie w negocjacjach.
– Różne wymiary negocjacji.
– Zjawisko kupno – sprzedaż.
– Istota percepcji i komunikacja międzyludzka.
– Definicja negocjacji.
– Jak osiągnąć sukces w negocjacji?
– Kiedy zrezygnować z negocjacji?
– Wyszukane taktyki negocjacyjne.
– Jak osiągnąć przewagę w negocjacjach?
– Czynniki wpływające na proces negocjacji.
– Techniki sprzedawców i kupców.
– Jak radzić sobie w trudnych i niepożądanych sytuacjach?
– Niwelowanie słabych stron negocjatora.
– Budowa zaufania w negocjacjach.
– Techniki manipulacji i wywierania wpływu.
– Kontekstowy model skuteczności negocjacji.
– Czy negocjacje to złoty środek w każdej rozmowie biznesowej?
– Kierowanie zespołem negocjacyjnym.
– Mediacje definicja.
– Praca pod naciskiem, stres, niepewność i poczucie zagrożenia.
– Negocjacje wielokulturowe oraz wielostronne.
– Budowanie zespołu negocjacyjnego.
– O czym należy pamiętać?
– Przykłady negocjacji z życia i biznesu.
– Kompromis w negocjacjach.
– Zasady wspomagające efektywność działania.
– Cele negocjacji. Jak radzić sobie z wykluczającymi się celami oraz trudnymi sytuacjami negocjacyjnymi?
– Zamykanie negocjacji oraz renegocjacje w biznesie.